OEPS, dit had ik nog niet gelezen toen ik de uitnodiging voor de Noorddijk aan het posten was.
Alexis 'k zou zeggen kom eens naar de Noorddijk? Je hebt het dan ook eens gezien en je kan er je gedacht van maken.
Je kan met je materiaal tot op 90m per auto rijden (zie andere post hierover), er is een 'duvelke' ter plaatse (handkar) en we helpen met plezier ook dragen.
Deepskylog
Re: 1-2 Sep 2011...
Zin ja ...
Ik hoop dat je ondertussen bent vertrokken en u amuseert en dat we 't hier eerstdaags mogen lezen.
Zelf ga ik passen. Net thuisgekomen, en om 4h30 weer eruit.
gubo
Deepskylog
Geen zin om alleen te gaan. En op deze heuglijke weekendavond? Kijkavond in de polder, maar waar is dat?
Deepskylog
Als er vanavond afgesproken wordt, kan ik komen. Maar voorlopig is het hier sluierbewolking.
De laatste paar keer was het aan het eiland.
Steven
Deepskylog
OEPS, dit had ik nog niet gelezen toen ik de uitnodiging voor de Noorddijk aan het posten was.
Alexis 'k zou zeggen kom eens naar de Noorddijk? Je hebt het dan ook eens gezien en je kan er je gedacht van maken.
Je kan met je materiaal tot op 90m per auto rijden (zie andere post hierover), er is een 'duvelke' ter plaatse (handkar) en we helpen met plezier ook dragen.
Günther