Dit weekend zijn het starnights in de sterrenwacht in Ieper. Iemand die daar naartoe gaat? De huidige deelnemerslijst ziet er al indrukwekkend uit. Ik ga waarschijnlijk de zaterdag gaan omdat ze dan toch beter weer geven dan vrijdag. Kan ik daar nog iemand verwachten van onze sterrenwacht of ga ik daar alleen de eer hoog houden voor De Polderster :) Voor meer info: http://www.astrolab.be/starnights/2009/aankondiging/php/index.php
|
|||

Deepskylog
Re: Starnights 2009
Yannick,
Ik ben nu nog nooit op Starnights geraakt, maar 't is telkenjaren hetzelfde liedje, ik zit met een overvol weekend ...
Ik zal kijken of ik een gaatje vind om eens tot het Ieperse te rijden, maar méér dan een acte de présence zal helaas zeker niet lukken.
'k Zou zo zeggen pak de Polderster-vlag mee (enfin we moeten er misschien eens één maken hé) en hang ze daar hoog op.
Néé, alle gekheid op een stokje: Amuseer je daar . Ik zal proberen je tijdig nog wat 'ASTRONEDE' flyers en/of een A3-affiche te bezorgen om daar te hangen.
En als collega-organisator wens ik de mensen àchter Starnights uiteraard kraakhelder weer én een zeer succesvolle editie 2009 toe!
gubo
Deepskylog
Re: Starnights 2009
Ik heb gezien dat er toch wel wat straf volk op af komt. Kga dus eens mijn netwerk uitbreiden zodat de mannen ons wat beter leren kennen (om dan eventueel in de toekomst ze eens te strikken voor een lezing...).
Ik ga me er zeker op amuseren. De 15cm en verrekijker gaan mee. Bedoeling is ook om mijn visuele kennis wat op te krikken. Met al dat talent dat daar rondloop zal ik wel de nodige uitleg krijgen indien nodig :)